sobota, 16 maja 2015

Blogowy Bonus - opowiadania

Po prostu nie potrafię się powstrzymać przed pisaniem...
Nawet, jeśli w grę wchodzi Marvel :)

Uwielbiam pisać opowiadania, zwłaszcza o moich ulubionych filmowych bohaterach, stąd też pomysł, aby cząstkę mojej pisarskiej pasji wprowadzić na tego bloga.

Opowiadania, tzw. shorty, będę krótkie, najprawdopodobniej jednowątkowe.
Oczywiście, tematyka niezmienna, czyli pozostajemy przy Marvelu, a dokładniej - przy Thorze, ewentualnie przy Avengers.
Jednak bohaterami moich opowiadań będą na pewno Loki, którego jak już wiecie kocham oraz...
Pozwolę sobie zachować w tajemnicy dalszą część obsady, bo będzie ona dość spora ;)

Mam kilka pomysłów, ale nie jest ich zbyt dużo, stąd też mała uwaga:
Opowiadania na tym blogu będą swego rodzaju bonusem
Będą pojawiały się raz na jakiś czas, kiedy wpadnie mi do głowy jakiś ciekawy pomysł ;)
No chyba, że zdarzy się iż wymyśle fabułę nieco dłuższego opowiadania, składającego się z kilku rozdziałów... Co prawda, chodzi mi kilka takich po głowie, ale nie wiem, czy plany te wcielę wżycie...
Wszystko się okaże :)

Mam nadzieję, że jesteście zainteresowani tym pomysłem.
Jeśli nie, trudno, mam nadzieję, że kiedyś znajdzie się taki ktoś :)

W każdym razie, wkrótce dodam osobną podstronę Opowiadania, gdzie będziecie mogli znaleźć krótkie opisy i linki do wpisów z opowiadaniami.
Pierwsze pojawi się (mam nadzieję) już niedługo, więc bądźcie czujni!
Do następnego wpisu ;)

2 komentarze:

  1. Na pewno ja będę "tym kimś" ^^ już się nie mogę się doczekać! A jutro idę na Czas Ultrona! Myślałam, że nie dam rady, ale sprężyłam się i dam radę. Trochę słaby pomysł tak przed testami próbnymi, ale co tam! :* :* ♥♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie, cieszę się, że pomysł ci się spodobał :)
      A film naprawdę polecam (a po seansie, zapraszam do przeczytania mojej recenzji xD), poza tym, warto jest się zrelaksować przed testem, chociażby na filmie ;)
      Ale prawdę mówiąc, na takim filmie ciężko jest się zrelaksować... Jutro dowiesz się czemu ;)
      Nic więcej nie mówię xD

      Usuń