poniedziałek, 16 lutego 2015

Witaj Strudzony Wędrowcze...

Witam na moim całkiem nowych blogu, a ten wpis postanowiłam poświecić sprawom organizacyjnym :)

Zmotywowana założeniem osobnego bloga oraz fascynacją nad wybranymi filmami Marvela postanowiłam pokazać moją całkiem inną twarz :)

Jeśli znacie mnie z My Fairytale World lub z Chanelka Tales  wiecie, że specjalizuję się głównie w tematach animacji, lalek, modeliny i wielu innych, różnych rzeczy.

Ten blog jednak poświęcony będzie innej, filmowo-komiksowej tematyce, której postaram się trzymać.
Podsumowując, wszystko na temat moich ulubionych marvelowych filmów, postaci, różnych nowinek na te tematy umieszczać będę tutaj, aby nie mieszać Marvela z niemal kontrastowym Disney'em. 

Mam nadzieję, że polubicie również ten mój blog i że znajdziecie na nim coś, co wam się spodoba.
A może przekona do takich klimatów?
Ja początkowo myślałam, że nienawidzę takich filmów. 
Życie potrafi jednak zaskakiwać :)

Trzymajcie się ciepło i do następnego wpisu,
Wasza Chanelka ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz