piątek, 14 sierpnia 2015

Avengers: Czas Ultrona - Concept Arty

Wybaczcie tak późną porę, ale właśnie natrafiłam w necie na kilka bardzo ciekawych concept artów z Czasu Ultrona i po prostu musiałam się nimi z wami podzielić :)

Autorem pierwszych z nich jest Andy Park.




Arty z Natashą są po prostu genialne :)



Jednak moje ulubione arty, to zdecydowanie te z Wandą (i Pietro) <3






Autorem innych concept artów jest  Rodney Fuentebella.

Pietro, ty mój mistrzu drugiego planu, dlaczego musisz odwracać uwagę od całej reszty? xD





Znalazłam jeszcze kilka artów autorstwa Ryan'a Meinerding'a.






Na koniec garść artów Phil'a Saunders'a...




A jako mały bonus - najprawdopodobniej praca zbiorowa.


I jak wam się podobają?
Znacie jeszcze jakieś fajne concept arty z Czasu Ultrona? :)

Ja osobiście czekam na takie cuda związane z Civil War <3

2 komentarze:

  1. Jakie. One. Są. Śliczne. *O*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic dziwnego, że film jest tak genialny, skoro wzorowali się na takich cudeńkach :D

      Usuń