wtorek, 18 sierpnia 2015

Marvel: Avengers Alliance, czyli facebook'owa gra strategiczna

Tematem dzisiejszego wpisu będzie pewna gierka, w którą okazjonalnie pogrywam od dłuższego czasu, czyli Marvel: Avengers Alliance. Jest to jedna z nielicznych facebook'owych gier, którym poświęcam czas xD


Tak jak w tytule posta, Avengers Alliance jest gierką strategiczną.
Głównym zadaniem jest pokonywanie grup wrogów, w zależności od misji, oraz ulepszanie własnej ekipy.
Poszczególnych bohaterów do swojej drużyny zyskujemy stopniowo, kupując ich za przeznaczoną do tego walutę. Bohaterów możemy tez ulepszać.
Mamy możliwość stworzenia własnej postaci, jednak nie mamy wiele możliwości do jej zmiany, nad czym ubolewam.
Kolejnym minusem jest fakt, że gra nie ma polskiej wersji językowej. Jest natomiast angielska, którą trzeba się ratować. No chyba, że ktoś woli niemiecki :)

Gra jest aktualizowana na bieżąco, stąd też wiele nawiązań do najnowszych filmów Marvela.
Niedawno pojawił się Ant-Man oraz wersje niektórych postaci z Czasu Ultrona.



Nie jestem dobra w opisywaniu gier, musicie mi więc wybaczyć to, że na tym zakończę.
Grę po prostu trzeba obczaić samemu i zorientować się, o co w niej chodzi.
Jeśli jesteście zainteresowani, grę znaleźć możecie tutaj, wystarczy się zalogować :)
Mam nadzieję, że link działa xD

Skąd pomysł na ten post?
A stąd, że do 28 sierpnia bieżącego roku można zakupić do swojej drużyny Wandę i Pietro, o czym właśnie dziś się dowiedziałam <3




Nie mogłam się powstrzymać i bez wahania przygarnęłam ich do swojej drużyny :)
Już ich mam i jestem zachwycona ich bonusami (oraz wyglądem xD)

A co wy myślicie o tej grze?
Graliście? A może macie taki zamiar? :)

1 komentarz: