środa, 25 listopada 2015

Quick News #2 - Zwiastun Captain America: Civil War

Po długim wyczekiwaniu, w sieci pojawił się pierwszy zwiastun najnowszej części Kapitana Ameryki, której tytuł po polsku będzie brzmiał dokładnie:
Kapitan Ameryka: Wojna Bohaterów.

Chyba dużo lepiej brzmi Civil War, chociaż nie wiem, czy przetłumaczenie na Wojna Domowa byłoby lepszym pomysłem.
O oto i zwiastuny:
z napisami
(klik)

z dubbingiem
(klik)

Moim zdaniem - rewelacja i nie mogę doczekać się premiery filmu <3

I jeszcze garstka gifów/screenów.





Czy wy też widzicie tutaj napis "Sokovia Accords"?
W dodatku w rękach Wandy?
Nie wiem, jak wy, ale ja liczę na chociażby minimalne nawiązanie do Pietro :*




A jak wam podoba się zwiastun? :)

4 komentarze:

  1. Zwiastun super... też liczę, że będzie jakiś wątek z Pietro

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi się zwiastun średnio podobał. Uwielbiam Kapitana i mam nadzieję, że tego nie zepsują.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi się zwiastun średnio podobał. Uwielbiam Kapitana i mam nadzieję, że tego nie zepsują.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zwiastun wydaje się świetny, ale boję się, że będzie to tak jak z 1 częścią (zwiastun super, a film taki sobie) Lecz będę dobrej nadziei. Czekam na następny post i liczę na następny rozdział :-)

    OdpowiedzUsuń