niedziela, 7 czerwca 2015

Blogowa metamorfoza

Mój blog przeżył właśnie kolejną metamorfozę. 
I muszę przyznać, że jeszcze nigdy, żaden mój blog nie wyglądał lepiej <3

Z reguły sama staram się nadać bogom odpowiedni wygląd, ale w przypadku tego bloga, wiecznie coś mi nie pasowało, więc zdecydowałam się poprosić o pomoc jakąś doświadczoną osobę :)

 Szablon na zamówienie wykonała NatX z unfaithful-heaven.blogspot.com, za co ogromnie jej dziękuję ;)
Wanda i Pietro na nagłówku są cudowni <3

Post o charakterze informacyjnym, więc nie będę się rozpisywała ;)

2 komentarze:

  1. No no no!!! Był boski wcześniej a teraz jest jeszcze lepszy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heh, cieszę się, że podobał ci się dawny szablon.
      Nie jestem jednak ekspertem od tego typu rzeczy, więc moim skromnym zdaniem, ten jest o niebo lepszy <3

      Usuń