sobota, 8 sierpnia 2015

Bazgroły #1

Długo zastanawiałam się, czy dodać każdy z tych obrazków osobno, ale doszłam do wniosku, że nie będę robiła z tego takiej wielkiej afery.
Numerek przy tytule posta wpisałam na wypadek, gdyby jeszcze kiedyś zachciało mi się marvelowych "rysunków". 

Nadal żyję Czasem Ultrona, nic w tym dziwnego, że postanowiłam machnąć kilka obrazków z nim związanych. 
Chyba domyślacie się już, kim będą bohaterowie moich bazgrołów :)

Zanim przejdziemy do obrazków, chcę was jeszcze przeprosić za kiepską jakość zdjęć (i rysunków) ale wciąż nie naprawiłam aparatu. Ratowałam się więc telefonem.


Jeśli myślicie, że zajęłam się samą Wandą, to jesteście w błędzie xD


Musiałam chociaż spróbować narysować Pietro. Prawdę mówiąc, to spodziewałam się dużo gorszego efektu, więc odważyłam się spróbować raz jeszcze...


W tym przypadku jestem niezadowolona z narysowanych przez mnie butów, ale niech już będzie.
Ładniejszych nie umiem xD
W gruncie rzeczy, chyba żaden z tych rysunków mi się nie podoba xD
Na żywo jest też widoczna niebieskawa poświata tuż za Pietro, telefon jednak ją niezbyt dobrze uchwycił...

A tutaj trochę wkurzona Wanda...


Cóż, to tyle jeśli chodzi o moje bazgroły.
Na razie chcę od nich trochę odpocząć, ale nie wykluczone, że coś takiego jeszcze się pojawi. Piszcie w komentarzach, co o tym sądzicie ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz