piątek, 28 sierpnia 2015

DIY - Bilgesnipe

Dzisiaj wpis poświęcony DIY, czyli zrób to sam.
Uwielbiam rękodzieło i czasem zdarza mi się coś samodzielnie wykonać.
Najczęściej korzystam z modeliny, tak jak w dzisiejszym przypadku :)

Jakość zdjęć nienajlepsza (znowu)...
Przepraszam xD
Bilgesnipe, pieszczotliwie nazywany Bilge, to stworzonko, o którym Thor (prawdopodobnie) wspominał w Avengers oraz jego pupil w Avengers: Zjednoczeni



Moja wersje Bilgego jest nieco mniej dopracowana i nie do końca oddaje wygląd, ale starałam się jak mogłam xD
Poza tym, ciężko robi się takie maleństwo...



Bilge jest podług Thora dość okazałą bestią, jednak moja wersja jest nieco zmniejszona.
Przy moim Thorze, Blige wygląda jak przerośnięty chomik xD



  
Jeśli chciałabym zrobić Bligego rozmiarowo bardziej zbliżonego do Thora, musiałabym chyba wykorzystać dziesięć kostek zielonej modeliny...
Nie wspominając o tym, jak długo by się ten olbrzym piekł xD

Myślę jednak, że taki miniaturowy, asgardzki potworek jest dobrym rozwiązaniem, a mój Thor będzie miał małego przyjaciela :)

2 komentarze: