sobota, 29 sierpnia 2015

Quick News #1 - Zwiastun X-Men: Apocalypse

Quick News to jak sama nazwa wskazuje szybka seria. 

I nie, Quick wcale nie pochodzi od Quicksilvera xD

Informacji nie będzie w niej dużo, bo albo nie będę miała czasu pisać, a wpis zawierać będzie jedną nowinkę na dany temat.
Zazwyczaj pojawiać się będą linki, czy kilka zdjęć.
Dziś mam dla was i to i to :)

Otóż w sieci pojawił się pierwszy zwiastun X-Men: Apocalypse.
Już jakiś czas temu, ale ja znalazłąm go dopiero teraz xD
Jest to najnowsza część serii o mutantach, która swoją światową premierę będzie mieć 18 maja 2016.

Oto link do zwiastuna:

A tutaj kilka najnowszych zdjęć z filmu...




Nowi bohaterowie...








... oraz postacie znane z poprzednich części filmu...



Uprzedzam pytanie, jeśli takie was nurtuje, owszem, zaczęłam oglądać X-Menów :)
Mam za sobą dopiero X-Men: Przeszłość, która nadejdzie, a część tę wybrałam z chyba oczywistych przyczyn...
Podpowiedź - pewien szybkobiegacz xD

Na pewno niejednokrotnie wspomnę o tym na blogu. 
Może jakaś mała recenzja...? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz