niedziela, 27 września 2015

DIY - Thor jako breloczek

Troszeczkę zaniedbałam bloga, przyznaję...
Ale mam za sobą pracowity tydzień.

Nie pod względem szkoły, czy nauki, ale pod względem własnej, domowej twórczości.
Efektami pragnę się z wami podzielić :)

Zacznijmy więc od breloczka, który stał się prezentem urodzinowym dla pewnej fanki Thora ;)


Breloczek w całości zrobiony został z modeliny. 
I chociaż mój modelinowy Thor znacznie różni się od wcześniejszego zamysłu, ale na swój sposób cieszę się, że wyszedł tak trochę...
Oryginalnie xD

Mnie osobiście trochę przypomina Świętego Mikołaja z blond brodą...
I bez czapki.



Bogowi piorunów wiernie towarzyszy jego najcharakterystyczniejszy atrybut - Mjollnir.


Tak jak wspomniałam na początku, zrobiłam sobie niezaplanowaną przerwę od blogowania. 
Cały wolny czas poświęciłam na handmade'owanie, którego kolejne efekty poznacie już niebawem ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz