poniedziałek, 25 maja 2015

I am mighty

Kolejna figurka, o której wspomniałam ostatnio jest już u mnie, właśnie przed chwilką ją odebrałam.
Po raz kolejny skorzystałam z asortymentu sklepu DystryktZero.pl :)
Figurki Funko są tak słodkie, że planuję już poszerzenie mojej kolekcji o kilka kolejnych, jednak na razie przekonajmy się, na jaką postać się zdecydowałam.


Przed państwem - potężny Thor xD



Mam słabość do tych figurek, są po prostu przeurocze <3




Kupując figurkę Thora zastanawiałam się długo, którą wybrać...
z Thor: Mroczny Świat...



... czy z Avengers: Czas Ultrona.


Potem jednak uznałam, że w hołdzie Avengersom zdecyduję się na tę drugą, a poza tym, po dłuższym zastanowieniu się uznałam, że ta druga jest ładniejsza xD


Loki już przywitał się z braciszkiem...


... czyż oni nie są słodcy? <3

Póki co, moja kolekcja liczy sobie trzy figurki, ale jak już wspomniałam, planuję kupić jeszcze kilka.
Oczywiście związane z Marvelem :)


Pod koniec sierpnia pojawi się Scaret Witch (którą muszę mieć) i nadal czekam na wieści odnośnie Quicksilvera...
Czy to jakaś aluzja, że to właśnie jego jeszcze nie zrobili?
(patrz - recenzja Czasu Ultrona)
Nie ukrywam, że zaczynam się denerwować, bo jeśli mam kupić Wandę i Pietro, to tylko razem.
W końcu do bliźniaki xD

Jak zapewne zauważyliście, zmienił się nieco wygląd bloga. 
Dodałam kilka nowych elementów, zmieniam baner... No i w końcu dodałam podstrony.
Mam nadzieję, że podoba wam się taka, nieco zmodyfikowana wersja, chociaż znając mnie, ulegnie jeszcze ona zmianie ;)

A na koniec, mały bloopers xD
Chwilowo coś się schrzaniło o oświetleniem (albo z lampą błyskową)

- Cóż się stało? Wszystko jest czerwone!
- To przez tę twoją pelerynkę...

2 komentarze:

  1. Jej! Przyszłam ze szkoły, a tu post! Rzeczywiście figurki przesłodkie! Loki, Sif, Thor....na razie same moje ulubione postacie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te trzy figurki są moimi ulubionymi postaciami z "Thora"... które mają swoje figurkowe odpowiedniki. Gdyby byłą taka możliwość, kupiłabym jeszcze Darcy albo Friggę xD
      Mam nadzieję, że moja kolekcja poszerzy się o kolejne, moje ulubione postacie, ale może już nie z "Thora" :)

      Usuń